- Descriere
-
Detalii
Funky Business Forever este realizată în parteneriat cu revista de business Money Express ş Radio Guerrilla.
În 2003, Funky Business revoluţiona modul în care priveai economia, societatea şi propria ta valoare. Red Magazine o considera „cea mai mobilizatoare biblie a filozofiei moderne de afaceri“. După 6 ani, cei doi funksteri se întreabă cum au trecut teoriile lor testul timpului şi mai ales încotro ne îndreptăm.
Vreţi să ştiţi ce trebuie să faceţi mâine? Cine poate şti? Funky Business Forever vă încurajează să priviţi în jur şi să încercaţi să înţelegeţi lumea. Şi vă oferă o variantă de întelegere a lumii, pornind de la 19 adevăruri funky şi implicaţiile lor: valul de ieftiniri, feminizarea activităţilor umane, statele înlocuite de metropole, competiţia generică şi capitaliştii anonimi, corporaţia tradiţională modificată de progresul tehnologic sau locul tău în reţeaua globală.
FUNKY BUSINESS FOREVER nu este o carte practică despre economia nouă, scrisă de nişte profi de la o şcoală de afaceri din Europa Centrală. Aceasta a fost şi este o carte despre ceea ce e nou în economia noastră şi nu despre noua economie. Funky Business nu poate fi numită o carte de tip «know-how». Funky Business a dat un înţeles coerent lumii care ne înconjoară. Dar ea nu spune ce-ar trebui să facem mâine. Cum ar putea oare? Însă Funky Business Forever îi încurajează pe oameni să înceapă să-şi ia notiţe cu privire la lucrurile pe care le văd şi le simt în vieţile lor personale şi profesionale. A vedea şi a crede alcătuiesc rădăcina acţiunii. Nimic nu e mai funky şi mai practic decât o idee genială. Sperăm ca Funky Business Forever să vă ofere inspiraţie în ceea ce observaţi şi învăţaţi.
N-am făcut altceva decât să privim la Funky Business prin lentilele celei de-a doua jumătăţi a primului deceniu din noul mileniu. Pe măsură ce citeam cartea, am constatat că nu mai suntem de acord cu unele aspecte din ea. Uneori ne-am dovedit mai puţin vizionari decât ne imaginasem noi. Ne pare rău că China se remarcă printr-o absenţă notabilă. Am renunţat la o mulţime de exemple, am actualizat cifrele ori de câte ori s-a impus şi am adăugat un comentariu acolo unde gândirea noastră a evoluat – sau unde lucrurile au evoluat de la sine. De asemenea, am solicitat părerile miilor de cititori cu privire la ultimii ani şi la tendinţele ce capătă contur acum. Le mulţumim din suflet tuturor celor care şi-au găsit timp să ia legătura cu noi, analizându-ne ideile. Sperăm ca rezultatul final să fie unul atât veşnic, cât şi incredibil de funky: FUNKY BUSINESS FOREVER.Kjell & Jonas
Microsoft şi FedEx au fost create în plină criză economică, în anii ’70. Tot în acea perioadă, P&G a lansat pe piaţă Pringels, un brand care valorează azi un miliard de dolari. Succesul e de partea celor îndrăzneţi şi curajoşi. Viitorul este al celor care ies în faţă în perioade în care toţi stau pe loc. Funky Business Forever este o strigare la luptă. Aspiră, inspiră şi transpiră ca să poţi schimba ceva; numai astfel te vei putea bucura de capitalism!
Kjell A. Nordström & Jonas Ridderstråle
Antidotul pentru un scris comod şi o gândire comodă.
Tom Peters
FUNKY BUSINESS FOREVER – cea mai mobilizatoare biblie a filozofiei moderne de afaceri.
Red Magazine
FUNKY BUSINESS FOREVER se bazează pe o cercetare riguroasă, este plină de înţelepciune şi inteligenţă şi abundă în idei incitante.
Business Voice
- Despre Autor
-
FUNKSTER 1:
Dr. Kjell Nordström
este profesor la Stockholm School of Economics şi se numără printre fondatorii prestigiosului program de management AMP (The Advanced Management Program). Aria sa de expertiză acoperă zona de strategie corporatistă, companii multinaţionale şi fenomenul de globalizare. Kjell Nordström ţine prelegeri în toată lumea şi este considerat un „rebel cu o cauză“. Conferinţele sale combină rigoarea academică cu logica şi gândirea „funky-free“.FUNKSTER 2:
Dr. Jonas Ridderstråle
deţine titlul de doctor în afaceri internaţionale. A fost profesor la Stockholm School of Economics, iar în prezent este profesor la Ashridge Business School în Marea Britanie. Studiile sale vizează noile modele organizaţionale şi stilurile de leadership în era informaţiei şi au fost prezentate în publicaţii academice de renume, precum Business Strategy Review, Organization Science şi CritcalEYE Magazine. A contribuit la bestsellerul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource şi face parte din colectivul de redacţie al The Capstone Business Encyclopaedia. Este colecţionar de artă şi are o galerie funky în Suedia. - Opinia cititorilor
- Cuprins
-
Cuvânt înainte
Construit pentru a exploda
1. Vremuri funky
2. Forţele funk-ului
3. Satul funky
4. Funky Inc.
5. Funky U
6. Sentimente funky
Credite foto