- Descriere
-
Detalii
Trăim în aglomeraţie. Trăim într-o aglomeraţie de mesaje publicitare. Cu o ironie amară, Mark Hughes observa în cartea sa despre buzz-marketing că “oamenii dorm mai puţin, muncesc mai mult şi se simt inundaţi de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, în fiecare zi”.
Trăim într-o aglomeraţie de memo-uri şi rapoarte. Mulţi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum ne putem croi drumul în această avalanşă? Cum ne putem asigura că mesajul nostru are impact şi mai ales un impact rapid asupra publicului?
În primul rând cu un text inteligent, simplu şi artistic.Dominic Gettins vă explică tehnicile şi principiile care asigură succesul şi eficienţa unui text publicitar. Şi vă explică pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presă şi chiar pentru memo-uri şi rapoarte.
Trebuie să citeşti Cum să scrii reclame de succes chiar dacă nu lucrezi în publicitate. Cele opt reguli şi fiecare din textele analizate în carte îţi rafinează scrisul!
"Ca şi Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat şi răs-confirmat, să scrie o lucrare în genul "how to", dominându-şi, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă şi/sau sofisticată.
Îmi place acest gen, al eroului civilizator, care îşi dă seama că între gloria personală într-un cerc restrâns şi un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una matură. Bravo lui Gettins şi bravo vouă, tuturor celor ce mai citiţi, în putinul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informaţiei. Iar daca vreţi să ştiţi ceva despre copywriting şi nu aveţi decât 2 ore la dispoziţie, asta e lucrarea potrivită.
Nu în ultimul rând, bravo Publica - astăzi, în România, singurul editor care ştie cum se scrie o reclamă de succes: cărţi frumoase şi plăcute la pipăit, traduceri atente şi fără greşeli PLUS un ritm de apariţii suficient de alert încât să-i rămâi fidel de la o carte la alta."
Sorin Trâncă, Creative Director FRIENDS Advertising
(şi, cândva, copywriter român cu multe premii)
Nicio şcoală şi nicio agenţie de publicitate nu te învaţă să scrii inteligent, simplu şi artistic! Totuşi, cu un text bun câştigi clienţi, cotă de piaţă sau chiar alegeri.
Poţi învăţa să creezi? Dominic Gettins crede că da şi îţi explică cele opt reguli esenţiale pentru a scrie un text bun:
- Cunoaşte-ţi publicul ţintă
- Fă propria cercetare
- Răspunde cerinţelor din brief
- Fii relevant
- Fii obiectiv
- Cunoaşte canalul media pe care îl vei folosi
- Fii ambiţios
- Păstrează simplitatea
- Despre Autor
-
Dominic Gettins este un copywriter cunoscut şi apreciat. Cu o experienţă lungă şi foarte variată în domeniu, autorul cărţii a format mulţi specialişti.
În prezent, el este Creative Director la Euro RSCG Londra, una dintre cele mai importante firme de consultanţă în comunicare din lume.
Numeroase studii de caz despre campanii de succes sunt legate de numele lui Dominic Gettins. Ideile sale au fost adoptate şi puse în practică de companii mari precum BBC sau Microsoft.
De-a lungul timpului, Gettins a primit peste 30 de premii de la D&AD, Cannes, IPA şi alte asociaţii de publicitate, inclusiv medalia de aur la Festivalul de Publicitate din New York.
- Recomandări
-
S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:
-
Viața mea în publicitate & Publicitate științifică
Preț normal: 27,94 lei
Special Price 22,35 lei
-
Metode de publicitate testate
Preț normal: 26,01 lei
Special Price 20,81 lei
-
Un fiu al publicităţii
Preț normal: 30,83 lei
Special Price 24,66 lei
-
Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm
Preț normal: 29,86 lei
Special Price 23,89 lei
-
Branduri senzoriale
Preț normal: 47,20 lei
Special Price 37,76 lei
-
- Opinia cititorilor
- Cuprins
-
Mulţumiri
Cuvânt înainte
Introducere
Acest ghid
Timpul
Opt reguli de copywriting
Cum sã ieşi în evidenţã
Înapoi la reguli
Cu cine vorbeşti?
Regula numãrul unu: cunoaşte-ţi publicul-ţintã
Mass-media
Regula numãrul doi: fã cercetare
Bani
Metode de producţie
Conţinut
Regula numãrul trei: rãspunde cerinţelor briefului
Planificarea
Tonul comunicãrii
Campanii
Regula numãrul patru: fii relevant
Metafora
Regula numãrul cinci: fii obiectiv
Regula numãrul şase: fã ca lucrurile sã fie simple
Douãzeci de lucruri de evitat
Regula numãrul şapte: cunoaşte-ţi mediul
Radioul
Textul de presã
Noile mijloace de comunicare
Televiziunea
Regula numãrul opt: fii ambiţios
Sfârşitul restricţiilor
Fii original
Concluzii
Folosirea copywriterilor liber profesionişti
Puterea cuvintelor
Exemple
Reclamele bune
Lecturã suplimentarã